CO DĚLAT KDYŽ MÁ KOČKA PRŮJEM

-první pomoc při průjmu

TÉMĚŘ KAŽDÁ KOČKA MÁ NĚKDY V ŽIVOTĚ PRŮJEM.PRŮJEM JE ROZŠÍŘENÝ PROBLÉM,PROTOŽE MÁ MNOHO RŮZNÝCH PŘÍČIN.&

ROZBOUŘENÍ STŘEV MŮŽE ZPŮSOBIT ZKAŽENÁ POTRAVA,ZNEČIŠTĚNÍ MOUCHAMI,PŘÍLIŠ STUDENÁ VODA,INFEKCE I JINÉ&

FAKTORY.SHROMÁŽDILI JSME PRO VÁS TY NEJLEPŠÍ TIPY TÝKAJÍCÍ SE PRŮJ.ONEMOCNĚNÍ.&

&

-při průjmech ,které trvají déle než jeden den je třeba vzít kočku ke zvěrolékařovi&

-dlouhotrvající průjmy mohou dehydrovat organismus kočky,což může ohrozit její život&

-průjmy mohou způsobit nedostatečné zásobování organismu&

-chraňte kočičí misku před mouchami.Mouchy a jiný hmyz mohou přenášet choroboplodné zárodky a bakterie-&

které mohou způsobovat mimo jiné právě průjmy.&

-nikdy nedávejte kočce vlhké krmení přímo z ledničky. Studené krmení a příliš studená voda na pití&

může způsobit průjem.&

-nedávejte kočce pít žádné kravské mléko,kočky mívají z kravs. mléka prudké průjmy&

-výkaly zpevní dušené kuřecí maso nebo krůtí maso.Nejlepší je připravovat nekořeněné drůbeží maso v&

troubě v alobalu,dokud není řádně propečené.&

-průjmy mohou být způsobeny parazity,proto nikdy nezapomínejte na odčervení&

-POTENTILLA TORMENTILLA D3 má uklidňovat zánět sliznice tenkého střeva.Tento lék se používá,když začíná&

světlehnědý průjem.Je možné,že kočka snědla rostliny nebo trávu,která byla ošetřena postřikem.&

-COLCHIUM D6 pomáhá při poruchách způsobených požitím jedovatých rostlin pokojových rostlin.Průjem má&

vodnatou konzistenci a šíří pronikavý pach.Kočka kálí často a v malých množstvích.Průjem narušuje i její&

krevní oběh.Zvíře vypadá ochable a unaveně.&

-IPECACAUANHA D6 slibuje pomoc při průjmu se zvracením,který je způsobený otravami nebo infekcemi.Výkaly&

jsou žluté,vodnaté,napěněné a často i krvavé.Kočka kálí často a v malých množství.&

-CARBO VEGETABILIS D6 má uzdravovat kočky,které trpí prudkým průjmem doprovázeným silným nadýmáním.&

Ten je většinou způsoben plísněmi.Tělo ochablé kočky je na pohmat studené.Krevní oběh správně nefunguje.&

-VERATRUM ALBUM D4 je na místě při průjmech se zvracením.Postižené kočky často kolabují,mají ledově&

studené tělo.Tento dramatický stav může být vyvolán zkaženou potravou,nesnášenlivostí na krmení a infekcemi.&

Výkaly jsou zelenošedé a vodnaté.Kočka kálí téměř nepřetržitě.
CO DĚLAT KDYŽ MÁ KOČKA PRŮJEM : 379-siamacek-filipek-1200674580

CO DĚLAT KDYŽ MÁ KOČKA PRŮJEM : 379-siamacek-filipek-1200674981

Přidat komentář (0) >>>

Přidáno: 18.01.2008 000 16:55...